Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.

Capitolul 6. STRUCTURI

In jos

Capitolul 6. STRUCTURI Empty Capitolul 6. STRUCTURI

Mesaj  zooky Mier Mar 18, 2009 1:52 pm

6.1 Notiuni de baza
6.2 Structuri si functii
6.3 Matrici de structuri
6.4 Pointeri la structuri
6.5 Structuri auto-referite
6.6 Cautarea tabelara
6.7 Cimpuri ("fields")
6.8 Uniuni
6.9 Definire de tip ("typedef")


O structura este o colectie de una sau mai multe variabile care pot fi de tipuri diferite, grupate impreuna sub un singur nume pentru o manipulare convenabila. (Structurile sint anumite "inregistrari" in unele limbaje, de exemplu in PASCAL.)

Exemplul traditional de structura este inregistrarea personala: un salariat este descris prin citeva atribute ca numele, adresa, salariu etc. Fiecare din atribute la rindul lor pot fi structuri: numele are mai multe componente, adresa de asemenea, salariul de baza s.a.m.d.

Structurile ajuta la organizarea datelor complicate, mai ales in programele de mari dimensiuni, deoarece in multe situatii ele permit ca un grup de variabile inrudite sa fie tratate unitar si nu ca entitati separate. In acest capitol vom incerca sa ilustram cum sint utilizate structurile. Programele pe care le vom folosi in acest scop sint mai mari decit multe altele din manualul acesta, dar inca de dimensiuni modeste.
zooky
zooky
Moderator
Moderator

Numarul mesajelor : 147
Data de inscriere : 15/03/2009
Varsta : 31
Localizare : Cernatesti City

https://e-learning.forumgratuit.ro

Sus In jos

Sus

- Subiecte similare

 
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum